30 december 2012

Publicerat 2012-12-30 15:30:28 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Hallå!
 
Full rulle här borta, precis som vanligt. Sedan vi kom hem från en fin vecka i Skåne, i fredagskväll har det varit fullt ös. Storstädning, massa ärende, träning, tvättning och storstädning. Hemma är just nu skinande rent, de flesta högar som har en förmåga att dyka upp lite var stans börjar sakta men säkert att plånas ut. All mat till nyår är inhandlat, imorgon ska det köpas sprit (med resten av Uppsala befarar jag). 
 
Snart ska jag dra på mig lite kläder och traska bort till Gränby. Lite ärende som måste fixas sedan blir det eventuellt ett träningspass ikväll, vi får se vad jag känner för. Tränade igår och ska träna imorgon, men lite kondition är aldrig fel. 
 
Har hur mycket syplaner som helst i huvudet och hoppas på att hitta motivationen att sätta mig vid maskinerna lite nästa vecka. Eventuellt redan ikväll. Den som lever får se. 
 
Nej, Gränby var det ja! 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback