Skåne

Publicerat 2012-12-25 13:08:56 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Hallå i stugan.
 
Befinner oss i ett grönt Skåne just nu. Inte en snöflinga sålångt ögat kan nå, tyvärr. Hade sett fram emot en vit jul, med tanke på snömängden hemma, men icke. 
 
Julafton igår var mysigt. Det brann från öppna spisen, åt god mat, drack gott och öppnade massa julklappar. Bland annat en Moccamaster fick jag, som jag velat ha några år nu. Så nöjd. Schampo och Balsam, pengar, en PEAK tröja, en fönsterlampa och massa annat fint fick jag. 
Snart dundrar släkten in här och då blir det full rulle resten av dagen. Njuter av att ha familjen nära men längtar hem till symaskinerna. Ja, jag är lite störd. 
 
Nu ska jag spela ett parti Skipbo med M och mina syskon. Kvalitetstid kallas det tror jag.
 
Jag lever och mår bra, som ni säkert förstår.
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback