Snön vräker ner

Publicerat 2012-12-04 18:00:20 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Halloj
 
Fixade och trixade lite imorse, stack iväg i snöfall ner på stan, mötte upp Felicia & G, fikade och snackade skit, gick bort till Arbetsförnedringen och hade möte som faktiskt gav mig någonting. Eloge till dem för den bedriften, inte så ofta de lyckas med den bedriften. Mötte upp Felicia igen och åkte med henne hem för att förberedda för julfesten hon ska anordna ikväll. Myspys. 
 
Maten står och puttrar på spisen, jag hade tänkt dra och träna men tänker krypa ner i soffan med datorn i famnen och ta träningen imorgon istället. Blir mer gjort då, både ikväll och imorgon inser jag. M drar till Stockholm och jobbar imorgon så jag ska ta tillfället i akt och få avverkat massa samtal och en fruktansvärd massa datortid. Jobba lite ostört fungerar alltid bäst för mig, faktiskt. 
 
Snön vräker ner här, vägarna är livsfarliga men håller man sig inomhus och är ordentligt påklädd när man går ut är det ju riktigt mysigt. För en gång skull så uppskattar jag snön. Hoppas den stannar också för slasket som kommer efteråt är ingen favorit direkt. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback