121113

Publicerat 2012-11-13 11:19:56 | i kategori | Till startsidan igen

Igår jobbades det några timmar, idag suras det några timmar. Nej, blir så bitter på hela situationen just nu. Skulle verkligen vilja ha ett jobb nu och förstår inte riktigt vad det är för fel jag gör. Tänker om, tänker nytt. Ringer, går runt, söker via hemsidor, söker via platsbanken. Försöker få till klitchiga personliga brev, försöker tänka utanför boxen. Men det, går liksom inte. Börjar ge upp hoppet, även om jag vet att det är dumt, för ingenting kommer lösa sig av sig själv. Tyvärr. 
 
Har sökt lite jobb nu på förmiddagen och ska dricka upp mitt kaffe och sedan hjälpa min fina M att greja i badrummet. Sedan styr vi kosan mot Norrtälje, fika med svägerskan, service (igen) med bilfan, en snabb kaffe i Spillersboda sen hem. 
Imorgon ska M iväg och jobba så då ska jag passa på att ringa typ 100 samtal. That's the plan. Förhoppningvis tittar Therese och Molly förbi imorgon också. 
 
Nej, kaffe var det ja. Så jag börjar le igen. 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback