25 november

Publicerat 2012-11-25 10:45:49 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon! 
 
Somliga stunder tänker jag att jag borde uppdatera lite oftare, andra stunder känner jag att jag skiter i bloggen. En balansgång hela tiden. 
 
Torsdagen sprang iväg, hängde med Felicia, var på IKEA och var iväg och tränade. I fredagsmorse satte jag mig i bilen och körde till Norrtälje, hängde med Thersese & Molly, ut en snabbis till Spillan och passa de två minsta busungarna, tillbaka till Sundsta och fredagsmys med svägerskan och hennes dotter. M var iväg på SHM och avundsjukan om smygandes lagom till att jag lämnade den vid bussen. Well. 
 
Badrummet börjar ta fort här hemma. En del av alla julklappar är avklarade. Min stressnivå är någonstans bland molnen just nu, massor av julkort som måste bli klara, julklappar som måste skapas och köpas och slås in och gud jag vet inte allt. Ett hem som måste julpyntas, jobb som måste sökas, möten som måste hinnas med, samtal att ringa. Men, om en timme drar jag iväg till Name It och jobbar till 20 ikväll. Tar paus från allting och tar nya tag imorgonbitti. Håller tummarna för att jag har en frisk sambo imorgon så jag inte säckar ihop totalt. 
 
Dags att göra sig redo och sedan bege sig till Gränby. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback