Home again

Publicerat 2012-11-11 17:43:58 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Halloj i stugan! 
 
En trött men utvilad (ja, den ekvationen går tydligen ihop) Emma här. Igår morse satte vi oss i bilen, körde ut till Grisslehamn och hoppade på båten mot Ekerö och Åland. Hade ett mysigt dygn i Mariehamn, skönt att komma iväg och bara vara med min älskling. 
 
Sov lite knasigt inatt och det har varit full fart sedan 9 imorse så är lite slut nu. Borde plocka undan här hemma men orkar inte. M gick precis ut på en promenad och jag ångrar att jag inte följde med, men så är det ibland. På torsdag ska det köpas gymkort och jag är så galet peppad. Har ett riktigt sug efter att få träna så det är nästan stört. Men bara nästan. På torsdag kööööör jag! 
 
Imorgon ska jag in till Name It och jobba några timmar. Ska bli grymt att jobba med brudarna igen, skönt att få lite inkomst och framförallt otroligt skönt att sysselsätta sig och aktivera hjärnan en aning, annat än vid symaskinen. 
 
Hoppas ni haft en fin helg.
puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback