förkyld

Publicerat 2012-10-21 22:53:47 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Nej, någon vidare tur verkar jag inte ha just nu. Trots att jag spenderat exakt hela dagen inomhus idag, inte gjort något vidare ansträngande mer än en vals med dammsugaren så mår jag skit just nu. Näsan är så täpt att jag inte får in ett uns med luft där och halsen gör ont. Har tryckt i mig en alvedon precis och hoppas på att få sova någorlunda inatt iallafall. 
 
Verkar som att det blir en sjukis dag imorgon. Något dåligt samvete för det har jag då inte, då jag slipper vara hemma från något jobb och liknande. Det enda jobbiga är väl att morgondagen är en av få dagar denna veckan som är fullbokade. Men, allt går inte alltid som man vill. 
 
Nu ska jag göra ett tappert försök att somna, och förhoppningsvis vakna lite friskare imorgon. Håll tummarna för mig! 
 
Puss & godnatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback