Fredag

Publicerat 2012-09-07 11:32:18 | i kategori | Till startsidan igen

Veckorna går så fort, utan att jag egentligen gör någonting. 
Todo listan för dagen börjar sakta men säkert att betas av. Tvättmaskinen snurrar på högvarv (det blev aldrig av igår) och jag ska snart börja laga lite lunch. Min fina M kommer hem och äter lunch med mig idag, dagens lyckohöjdpunkt. 
 
Sedan måste det promeneras till Ica, postas brev och handlas lite mat. Ständigt detta spenderande av pengar. 
 
Imorgonbitti vid 06.00 blir vi upphämtade här hemma för vidare färd mot Jämtland. Så tidigt att jag tvivlar på att någon av oss kommer lyckas komma upp ur sängen men eftersom att vi har lyxen att bara kunna trilla ut i en bil och sova vidare några timmar ska det nog gå bra. 
 
Har tidsinställt några inlägg här både idag, imorgon och på söndag. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback