Ösregn

Publicerat 2012-09-14 10:49:43 | i kategori | Till startsidan igen

Godmorgon! 
 
Fredag igen, veckorna bara springer förbi. Haft två finfina dagar i Norrtälje som innehöll massa bebisgos och tjejsnack. Inte dumt att få mysa med 4 barn inom loppet av 2 dagar. Några promenader hanns också med vilket alltid är att föredra. Mysiga fikor i Norrtälje och jag var nöjd. 
 
Idag var planen att ta en långpromenad men det sket sig såfort jag rullade upp persiennerna imorse, det ösregnar nämligen ute som ingenting annat. Vi får se hur dagen artar sig men än på ett tag har jag inga planer på att lämna lägenheten. Tvättmaskinen går på högvarv, diskmaskingen är igång och jag sitter med en kopp te i handen och försöker bli varm efter duschen. 
 
Har sökt lite jobb nu på morgonen och ska snart dra fram alla tyger och vara lite kreativ tänkte jag. Hur helgen artar sig är fortfarande inte riktigt bestämt men det lutar åt en helg hemma, skönt. 
 
Nej, dags att hänga upp tvätten.
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback