Homemade By Emma på Facebook

Publicerat 2013-04-07 13:53:47 | i kategori Homemade | Till startsidan igen

Min uppdatering här inne är inte den bästa, framförallt inte när det kommer till det bloggen egentligen finns till för, att visa upp det jag sytt och skapat. Jag skapade för någon månad sedan en facebook sida och sedan dess har den mesta av uppdateringen skett där, som ni säkert märkt av. 
 
Jag tror jag lyckades lista ut länken till sidan nu, den som står nedan. Om inte annat, borde det går att söka på 'Homemade By Emma' på Facebook, där borde ni hitta mig. Där finns det mer bilder, prisinformation och dylikt. Det går självklart bra att kontakta mig här också om det skulle vara något, eller via mejl på [email protected] 
 
 
http://www.facebook.com/pages/Homemade-By-Emma/136632953163045
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback