Icke så informativt kanske

Publicerat 2013-04-05 19:19:27 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godkväll.
 
Magkatarren har kommit på besök. En icke så pigg Emma med konstant magont och en känsla som inte riktigt går att sätta fingret på. Nåväl, nu är det helg och jag tänker vara ledig. 
 
Har kommit in i en träningsperiod, vilket jag tar emot med öppna armar. Lite rutin, endorfiner och resultat. Det är aldrig fel. Dessutom lyser solen.
 
Det finns en liten liten nackdel med att solen lyser konstant rakt in i lägenheten; man ser hur smutsigt det är trots att man precis städade = en super stressad Emma. Ja, ni hör själv. En spiral utan slut. 
 
Nu tänkte jag dö i soffan. Min mage är slut.
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback