I'm alive!

Publicerat 2013-02-25 09:25:47 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon! 
 
Helgen spenderades i Örebro, barndop, lunch med fina F sedan en kväll i goda vänners lag. Kände mig inte helt hundra igårkväll, men trodde att det berodde på sova borta/dricka öl/sen kväll tidig morgon grejen, men icke. Somnade i bilen hem, lyckades på något vis överleva en middag här hemma igårkväll (på engelska dessutom!) men sedan var det stop. 22.15 somnade jag, vaknade 08.20. Mår jag bättre? Icke. Kroppen är seg och halsen gör ont, någonting spökar. Eftersom att jag är ledig idag, och vi vart borta hela helgen blir det "söndag" här idag. Har satt igång en maskin tvätt och ska snart bege mig in i lilla rummet och ordna upp kaoset som har uppstått där. Tänk om man vore bättre på att slänga och sortera, vara ärligare mot sig själv och inse att nej, jag kommer inte använda somliga saker. 
 
Tisdag och onsdag blir det jobb sedan kommer syrran på torsdag och spenderar helgen här. M är iväg på båtmässan så honom lär vi inte se så mycket av, men det gör ingenting. 
 
Får se om symaskinerna får dammas av idag, eller om det är soffan som ska få sällskap. Vi får se hur dagen artar sig. En liten promenad lite senare ska hinnas med, frisk luft och motion brukar göra gott för kroppen. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback