Ledig fixar dag

Publicerat 2013-02-13 10:06:53 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Ännu en ledig dag. De strulade till sig lite så blev ledig 3 (!!) dagar i rad nu men jobbar i helgen istället. Funkar helt okej, förutom att det blir min fjärde helg i rad. Men, det är bra pengar och roligt på jobbet så det funkar. 
 
Idag är planen att tvätta ännu mer, klippa mig (har äntligen bokat klipptid!) samt sy en beställning. En storhandling ska också avklaras samt eventuellt ett träningspass. Vi får se. Tar det i den takt jag vill, orkar inte stressa, världen kommer inte gå under om jag inte hinner handla/tvätta/träna idag. Sådeså. 
 
Dags att dricka upp kaffet och sätta saxen i tygerna.
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback