2013

Publicerat 2013-01-02 19:17:06 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Hejsan!
 
Nyårsafton var super mysig. Spenderades hemma tillsammans med M, Patrik och Emma. Åt trerätters, hummer med räkor, hemmagjord aioli och bröd till förrät. Helstekt oxfile med potatiskaka, hemmagjord bearneisås (suuuuper god!) och plock sallad till huvudrätt. Vanilj mousse med färska frukter till efterrätt. En herrejösses massa vin och skön musik i högtalarna gjorde kvällen fulländad. Fick min nyårspuss vid 12 slaget och mådde precis som jag förtjänade igår. 
 
Idag är jag på benen och har haft gasen i botten hela dagen. Började dagen vid datorn, sökte jobb och fixade lite ärende. Satte igång en maskintvätt och startade diskmaskinen, käkade frulle och tryckte i mig en kopp kaffe sedan stack jag till gymmet. Mördade magen en timme, duschade och for till IKEA med svägerskan, hennes dotter och hennes vännina. Fikade här hemma och nu dog jag på soffan. Tänkte ta mig en liten promenad bort till Ica snart, sedan blir det antingen soffan eller symaskinen hela kvällen, vi får se. 
 
Hoppas ni haft en fin start på 2013. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback