Jag är nöjd med dagen

Publicerat 2013-01-12 20:37:22 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

- Träna
- Tvätta 
- Städa
- Ordna upp kaoset i köket 
- Organisera syrummet 
- Dammtorka
- Vattna blommorna 
- Städa toaletten 
- Fixa med banken 
- Kolla (och söka) jobb 
- Fika med Julie 
- Kolla upp pappret till FK
- Kolla över CSN beslutet 
- Rita av Burda mönstret 
- Laga mat (och lunchlåda till måndag) 
- Få ordning på min gamla dator så den kanske överlever en vecka i februari 
 
Ja, jag är nöjd med dagen. Nu tänker jag hälla upp ett glas vin, krypa ner i pyjamasen och lägga mig under en filt i soffan och bara vara. M kommer snart hem! Äntligen! Har saknat honom något enormt idag. 3 dagar utan varandra, fast man är hemma båda två är konstigt och jobbigt. Imorgon blir det pusskalas och mys hela dagen, det ser jag fram emot. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback