NFED - något fel é de

Publicerat 2013-01-27 21:25:53 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godkväll!
 
Precis som mina förväntningar, att leverera stort i helgen, så var det precis så verkligheten blev. Vi slog försäljningsrekord denna helgen, känns grymt. Fult ös igår, något lugnare idag men försäljningen istort sett den samma. Märkligt detdär. Men visst märkte vi att det var löningshelg, framförallt igår. Pju. 
 
Nåväl, nu är helgen över och imorgon kör jag ett 10 timmars pass. Tackar gudarna för att M ska in på möte och därmed kan skjutsa mig till jobbet på morgonen, gör det lite mindre jobbigt att förmodligen tvingas ta tåget hem på kvällen. 
 
Fick goda nyheter imorse. Pappa ringde och berättade att han är i Sthlm i veckan, under mina enda två lediga dagar dessutom. Vilken tur va! Så på onsdagkväll blir det middag med papi och M i Sthlm. Längtar. 
 
Någonting spökar i min kropp. Känner mig febrig, har ont i halsen, en huvudvärk som vägrar släppa och kroppen bara skriker efter mat. Det går lite upp och ner hela dagarna, alltid värst om mornarna och kvällarna. Trycker i mig alvedon, vilar så mycket det bara går och käkar frukt och vitaminer som aldrig förr. Den stora frågan kvarstår dock, kommer detta att dra sig tillbaka eller bryta ut med full kraft? Jag håller tummarna för det först nämnda! 
 
Dags att krypa till kojs. En lång, men rolig, dag framför mig imorgon.
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback