Oj, har jag en blogg?

Publicerat 2013-03-12 14:30:58 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Ja, ibland undrar man. Jag har inte glömt bort er, jag lovar. Jag ska, som vanligt, dra en hel drös med bortförklaringar. Men grejen är den att jag dels jobbat, sedan inte haft lust, M har haft datorn på mässan, syrran vara ju på besök och jag har precis spenderat 5 dagar nere i Skåne. Så idag har jag vänt upp och ner på hela hemmet, storstädat varenda liten vrå. Bara fönsterna kvar att putsa men de tänker jag inte göra förrän det är minst 10 plusgrader ute. Tvättkorgen är tömd, väskan är uppackad, M är iväg och jobbar.
 
Planen från börjar var jobb onsdag, lördag och söndag denna veckan. Det har blivit jobb onsdag-måndag istället. Jag klagar egentligen inte, men jag stressar upp mig helt i onödan. Saker och ting får ta den tid det tar. 
 
Nu drar jag bort till gymmet en sväng och kör cardio en timme. Kanske lite styrketräning också, vi får se hur långt orken räcker. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback