Skön måndag

Publicerat 2013-05-06 20:28:32 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godkväll, 
 
Det är mycket som händer här, inte något av större vikt dock. Lite jobbfrågor som måste lösas, lite balkongfix, en Jämtlandsresa på intåg, ett enormt behov av träning och ja, typ så. Mycket frågor, lite svar. 
 
Haft en super skön dag idag iallafall. Solat i bikini (!) på balkongen, varit en sväng på IKEA med min bättre hälft, ätit god mat, sprungit 4,5 km imorse, tvättat mina converse, hängt tvätt utomhus (!!), sökt lite jobb och skrivit en mental packningslista inför morgondagen. Laddat batterierna med andra ord. 
 
På onsdagmorgon styr vi mot Jämtland. Äntligen. Några dagar i stugan, en sväng till Åre för bröllop på lördagen och sedan hem på söndagen. Nästa vecka hoppas jag på både ett och två besked, positiva hoppas jag såklart att dem är också. Vore så skönt. Lite medvind, för en gång skull. Men, jag vågar inte ropa hej än. 
 
Nu ska jag krypa ner i soffan med min prins.
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback