Aj min mage

Publicerat 2012-12-11 18:52:20 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Kom ur sängen helt för sent imorse, vilket i sin tur innebar att det blev stressigt. Men, jag hann träna, plocka undan tvätten, dammsuga, bädda sängen och duscha på en timme. Måttligt nöjd må jag erkänna. Sedan har dagen gått i ett. Bella kom hit och fikade några timmar, jag satte mig i soffan en halvtimme sedan drog jag fram gardinerna och började sy. Gick betydligt smidigare än jag trot, vilket känns skönt. Drog fram symaskinen på köksbordet och länsade det på grejer för att få plats med allt tyg. Skiter i det för ikväll och gör klart det sista imorgon, inte så farligt mycket kvar. 1-2 timmar kanske, det hinns med imorgon. 
 
Min mage gör en aning ont just nu. Mensvärk i kombination med begynnande träningsvärk från magmördar passet på gymmet imorse. Skön känsla när den återgår till sin normala storlek och inte längre är menssvullen, men just nu är det mest jobbigt. 
 
Och du, Patricia Drotz, jag saknar dig! Massor! 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback