Baksöndag

Publicerat 2012-12-03 12:08:56 | i kategori Pysslat & donat | Till startsidan igen

Var någon form av duracell kanin igår efter det att jag kom hem. Städade, tränade, var och handlade, bakade skurna pepparkakor, mjuk pepparkaka, saffransskorpor och rocky road. Idag ska det bakas knäck och lussebullar. Ska bara tvätta och sy lite först. 
 
Annars blir det nog en lugn dag hemma idag. M är aningen sliten efter helgen, vilket jag kan förstå. En annan är ganska nöjd över att nästan alla julklappar är klara. Ska köpa frimärke så jag kan få iväg alla julkort i tid också. 
 
Får se vad veckan bjuder på, imorgon väntar iallafall möte på Arbetsförmedlingen, ett möte jag har stora förhoppningar om. Hoppas att min handläggare för en gång skull tar en på allvar, det vore inte helt fel. Vi får väl se. 
 
Dags att hänga tvätt.
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback