LL - ledig lördag

Publicerat 2012-12-15 10:08:54 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon! 
 
Dagarna rullar på utan att jag egentligen förstår hur. Hela torsdagen spenderades i Stockholm där vi hjälpte M's bror med diverse fix i nya huset. Gårdagen gick i ett, utan att jag riktigt förstår hur så var klockan 14. Gick upp alldeles för sent, stressade iväg ner på stan, jobbintervju, mötte upp Felicia, tittade lite julklappar, hem igen. Andas 15 minuter (samtidigt som jag plockade undan, tömde diskmaskinen, bytte om och pratade med Lykke i telefon) vidare till gymmet där jag var helt ensam, vilket var skönt. Hem igen, in i duschen, andas en stund och sedan vidare ut till Almunge på middag. Super mysigt! Åkte hem vid midnatt och jag lyckades somna i bilen (vilket inte hänt på hundra år), vaknade lagom till vi parkerade här hemma, gick in och borstade tänderna och kröp ner i sängen, somnade direkt. 
 
Vaknade för 2 timmar sedan och har kämpat med att somna om, något som verkar omöjligt idag. Typiskt när vi för en gång skull är helt lediga. Har stora planer på att gå runt i pyjamas hela dagen här hemma och dona. Det är julafton om 10 (!) dagar och ännu är inte alla julklappar fixade. Pengarna springer iväg och paniken över alla julklappar som är kvar att fixa bara växer sig större. Vi får se, kanske skiter i det och nöjer mig med vad jag åstadkommit såhär långt. Altnerativt syr något? Why not. 
 
Dags att göra frukost och starta denna dagen.
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback