Morgonträning

Publicerat 2012-12-18 09:07:14 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon.
 
Jag är trött som jag vet inte vad men jag har precis tryckt i mig frukost och tagit på mig träningskläderna. Ska sitta ner och låta frukosten sjunka in en stund till sedan beger jag mig till gymmet. Planerna blev lite ändrade så åker inte in till Sthlm förrän efter lunch, vilket var en jävla tur eftersom att jag aldrig fick tummarna ur och stack iväg coh tränade igårkväll. 
 
Badrummet börjar arta sig. Kommoden är på plats. Spegel, lampa och justering av tvättmaskinen kvar. Det håller jag tummarna för att M hinner fixa idag. Även om jag vill vara med så är det bättre att hålla sig borta ibland. A man's gotta do what a man's gotta do. 
 
Hoppas ni får en fin tisdag.
Puss på er
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback