Snart så

Publicerat 2012-12-19 17:04:41 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Hallå i stugan!
 
Nu är julklänningen fixad, syrrans julklappar är köpta och jag börjar få koll på läget. Har julklappar till M kvar, blir inte klok på det. Det står liksom still i huvudet, kommer inte på något att köpa till honom. Håller på att bli knäpp. Har några få klappar men vill ha några till. Får ge mig iväg till Gränby en sväng till imorgon.
 
Idag var jag där i en herrejösses massa timmar tillsammans med Therese & Molly och strosade runt.
 
Snart blir det ett pass på gymmet sedan är det full rulle ikväll. Hundra saker att fixa så jag slipper stressa livet ur mig imorgon. Det ska tvättas, städas, plockas undan, packas, sys, en sväng till återvinningsstationen måste hinnas med och ännu ett pass. Ett tufft pass igårmorse, vilket jag känner av nu. Min armar är inte riktigt med om man säger så. Idag blir det ett konditionspass och lite skivstång är planen. Imorgon blir det en genomkörare av hela kroppen, tillsammans med M hoppas jag. 
 
Nej, dags att dyka in i syrummet och göra en idée verklig.
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback