Soffan resten av kvällen

Publicerat 2012-12-20 20:08:58 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Tvätta
Städa
Packa
Kolla jobb 
Slå in julklappar
Sy en julklapp 
Vattna blommorna 
Göra klart ett spännande syprojekt jag påbörjade igår 
Träna 
 

Dessutom har jag hunnit köpa julklappar, förbereda lite inför nyår (?) och prata med finaste Lykke i telefon. 
 
Nu har jag startat diskmaskinen, plockat undan tvätten, tänt massa ljus och krypit ner i soffan. Tänker inte röra mig ur fläcken mer ikväll! Klockan ringer 07.00 imorgonbitti och den största utmaningen imorgonbitti lär inte bli att få in all packning i bilen utan att få upp M ur sängen i tid. Men jag är envisare än honom så jag kommer lyckas. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback