Måndag

Publicerat 2012-03-05 09:18:01 | i kategori Design & Inredning | Till startsidan igen

Godmorgon!

Ja, vädret i denhär staden är milt sagt lite manodepresivt.. Igår var det ju som sagt snö på morgonen, men framåt eftermiddag så lös solen. Idag strålar solen, det är inte ett moln på hela himlen och termometern visar redan 4 plusgrader.

Hade en super mysig dag igår. Spatserade runt hemma, städade lite, tvättade lite, sydde (mycket!), mös i soffan. Fick tummarna ur och stack iväg till gymmet en sväng och sedan vidare ut till Almunge på grillkalas. Tjohej vad gott det var med grillad éntrecote.. sommaren är mer än välkommen nu!

Sitter här och äter frukost nu. Ska snart klä på mig och sätta igång och sy, sedan bär det av ut mot Almunge idag igen. Man får passa på när man har bilen och är flexibel! Tanken annars var att träna idag men jag hoppar det till imorgon istället.

Tidsinställer lite inlägg till er under dagen!

Puss på er



Bjuder på en halvful och halvknäpp bild på mig från julafton, den enda faktiskt.
Jag har en förmåga att lyckas ställa mig bakom kameran istället för framför..
Ser ut som att jag har världens conehead, inte riktigt sanningen men nästan! Ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback