Sandras födelsedagspresent

Publicerat 2012-03-10 16:00:00 | i kategori Homemade | Till startsidan igen



Tog nog ett tiotal bilder på Sandas brödkorg, men i n g e n blev bra!
Jag förstår inte hur jag (miss)lyckades!

Nåväl, i verkligheten var den hur fin som helst iallafall och nästan så som hon önskade den.
(tyget hon ville ha fanns inte att få tag i så jag gjorde en chansning)
Tanken var alltså att hon skulle beställa en men jag hann före med att ge henne en i födelsedagspresent. Snällt va?

Den blev mycket uppskattad och är precis som de andra stora brödkorgarna, 21,5 centimeter i diameter.

Kommentarer
Postat av: Grandinarn

Jag blev MYCKET glad över brödkorgen!!! :)

TACK TACK TACK! :)

2012-03-12 @ 08:51:54
URL: http://ceekaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback