Vem är Emma?

Publicerat 2012-03-09 17:04:00 | i kategori Vem är Emma? | Till startsidan igen

Ja, vem är jag? En fråga som man egentligen är den enda i hela världen som har ett ärlig svar på, men ändå den frågan som kanske är absolut svårast att besvara av dem alla. Men jag gör ett försök.. 

 

Jag är en 22 årig positiv skåning som numera bor i Uppsala tillsammans med min sambo M. Jag är utbildad inredninskonsult (inredningsarkitekt), registrerad seglarinstruktör på grön nivå och jag har en KY-examen som butiks-/avdelningschef. Jag älskar att plugga och skulle kunna göra det ett ganska bra tag till om det inte vore för att man faktiskt inte blir så vidare rik på det, att jobba är ju ett måste på både gott och ont. 


Jag har alltid, i perioder ska tilläggas, pysslat och haft mig. Min senaste dille, att sy, är något som jag verkligen fastnat för. Jag gillar allting där man ser resultat fort, om det såhandlar om att renovera en hel lägenhet (okejdå, där kommer resultaten lite långsammare) eller om det så är att sy ett lapptäcke eller klä om en stol. Ja, lite pryltokig i allt som går att göra om till sitt eget är jag nog allt. 


Frågor? Funderingar? Tips? Hiss eller diss?
Lämnar gärna en kommentar!

För att komma i kontakt med mig, på annat sätt än via kommentarerna här, vänligen mejla [email protected]

Trackback