25 september

Publicerat 2012-09-25 18:44:20 | i kategori | Till startsidan igen

Godkväll. 
 
Denna dagen har bara sprungit iväg, likaså gårdagen. Igår lyckades jag sitta vid datorn från 11 till 16 utan att ha en aning om att tiden gick så fort. Fick iväg skickad både en och två jobbansökningar och fick uträtt en herrejösses massa andra ärenden också, älskar sådana dagar. Donade här hemma, tvättade massor och hade en allmänt bra dag.
 
Denna dagen började med en liten sovmorgon, för att jag kunde. Sen var det full kastrull, ringa a-kassan, tvätta lite mer (nackdelen med att inte ha torktumlare, man får tvätta lite hela tiden), plocka undan lite sen bar det iväg för lunch med M. Vidare till Carglas och äntligen byta framruta, en lycklig Emma som numera ser ut även när det ösregnar. Nu kanske jag vågar köra bil i mer än 50 km/h i höst ändå. Hem igen, storstäda lägenheten och plocka plocka plocka. Det enda jag gör, är fantamej att tvätta och plocka. Jag förstår inte, det är bara jag & M i detta hushåll med ändå tycks det aldrig ta slut?! Irriterande. 
 
Åh, jag höll på att glömma! Det plingade på dörren i förmiddags och en UPS kille kom med ett stort paket. Äntligen kom den efterlängtade Macbook Pro hem till oss. M's kärlek egentligen, som han trånat efter i snart 1,5 år. Men, jag tänker mig liksom att allt som kommer innanför våra fyra väggar är lika mycket mitt som hans.. eller? En fröjd att använda är den iallafall. Ska bara klura ut alla finesser, men det lär ta ett tag.. 
 
Middag nu sen är det dags att gasa på symaskinen. Behöver lite egotid. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback