Måndagmorgon

Publicerat 2012-09-10 12:41:03 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon! Eller nej, god förmiddag kanske man ska säga. 
 
Sov 10 (!) timmar inatt, somnade i M's famn i soffan igårkväll. Jag kan inte beskriva den känslan, magiskt är vad det är. Flyttade över till sängen och somnade om på två röda. Sov som en stock hela natten, vaknade till av att M pussade mig hejdå sen somnade jag om. Klockan visade 09:54 när jag vaknade imorse. Ni anar inte hur skönt det var! Jag var värd en liten sovmorgon kan jag meddela. 
 
Har gått morgonpromenad, röjt här hemma, tvättat en maskin tvätt, ringt massa samtal, sökt jobb, pratat i telefon, bäddat sängen och precis fått tummarna ut för att äta frukost. Tänkte hoppa in i duschen så att jag eventuellt vaknar en aning till nu, sen får vi se om jag beger mig till syrummet eller ner på stan och träffar Felicia. Vi får se. 
 
Har ett och annat att ordna med här hemma också men orkar inte riktigt. Motivationen har gått sin väg. 
 
Nej, duscha skulle jag göra.. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback