Veckan kommer rusa iväg

Publicerat 2012-09-26 12:39:56 | i kategori | Till startsidan igen

Det ösregnar ute. Lägenheten är skinande ren. Kaffet puttrar i kaffebryggaren. Jag har fixat lite nu på morgonen och ska snart ta en sväng ut till förrådet med både det ena och det tredje. Ikväll dyker hela familjen Tajkon upp. Syskonen ska sova i gästrummet och föräldrarna förpassar jag vänligt men bestämt till ett hotel i närheten. Torsdag och fredag kommer spenderas med dem här i Uppsala. Fredagkväll ska vi (jag&M) iväg på kalas i Stockholm, lördagen ska vi spendera på Lidingö då pappa ska springa Lidingöloppet (inte alls avundsjuk faktiskt) och vi ska mysa runt. På söndag väntar hemfärd för familjen och ännu en födelsedagskalas, denna gången i Norrtälje, för mig och M. 
 
Så, idag ska jag njuta av lugnet och sy så det ryker. Sen blir det full hålligång resten av veckan. 
 
Dags att inta lite lunch. 
 
Puss på er 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback