Detta liv alltså

Publicerat 2013-04-26 14:19:12 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Hallå,
 
En mindre evighet sedan sist, men jag lever. Livet har jävlats lite med mig, så jag har jävlats tillbaka. Det ser ut som att det börja ljusna på jobbfronten, har jag tur slipper jag snart all pendling till Stockholm. En större tjänst, en fastnare inkomst och mindre pendlingspengar (om än några alls) vore grymt. 
 
Jag hänger på gymmet i tid och otid. Har äntligen fått till detdär med att springa. Målet är totalt 1 mil i veckan, det ska jag greja. En vacker dag ska jag också springa 1 mil i ett svep, tills dess nöjer jag mig med att jag lyckas springa 5 km utan att stendö. En prestation i sig om man heter Emma kan jag meddela. 
 
Har lyckats avhandla ett IKEA besök, storhandling och lunch. Snart ska jag dra ett varv med dammsugaren och plocka massor här hemma. Ikväll dyker nämligen 3/4 av familjen upp för att spendera helgen här, något jag verkligen ser fram emot! 
 
Saknar att skriva, men hittar inga ord längre. Får inte ner känslorna, tankarna på pränt. Det mesta kommer ut som tårar, eller som extra kraft på gymmet. Alltid något. 
 
Dags att sätta fart igen,
trevlig helg på er 
 
Puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback