Ledig måndag

Publicerat 2013-04-15 09:22:53 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon!
 
Ja, jag lyckades byta låset själv. 3 timmar tog det, jag var stelfrusen när jag kom in och det tog allt mitt tålamod i anspråk, men jag lyckades. Själv. Det är det viktigaste. 
 
Ledig i stort sett hela veckan, jobbar endast i helgen. Lite segt men sånt man får ta ibland. Ska sy en massa, träna och försöka hinna med att träffa en och annan människa också. 
 
Idag blir det dock deklarationsfix, storhandling, träning, tvättning, syjunta och jobbspaning. Lär bli en del hemnet knarkande också. Har kommit in i en period då jag vill flytta, men jag vet inte vart så jag rekar mest marknaden för att lyckas komma fram till vart jag vill bo. Det kommer nog en dag. M blir tokig på mig däremot, men det får jag ta. Jag ska ju liksom inte flytta imorgon.
 
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå igenom deklarationen sedan börja tvätta lite.
Hoppas ni får en fin måndag.
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback