Imorgon gäller det

Publicerat 2013-01-25 19:44:31 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godkväll!
 
Sista lediga dagen idag. Den spenderades på stan, fikade med Felicia, hittade äntligen ett par jeans och hjälpte Felicia att färga hennes år. Oj vad länge sedan det var jag gjorde det, men resultatet blev bra. 
 
Imorgon är det dags för jobb, ni anar inte hur mycket jag längtar. Med tanke på att det är löningshelg så känns det som att vi kommer känna att vi lever, en hel del folk bär komma och mina kunskaper kommer garanterat att sättas på prov. Men, efter 4 dagar ledigt är jag mer än redo för anstormning och ser fram emot att leverera stort imorgon! 
 
Köpte en present till M idag, en appletv. Han har suktat efter denna svarta lilla låda i jag vet inte hur länge, jag tröttnade på hans tjat och kände för att vara lite extra snäll. En nöjd sambo som älskar mig lite mer än vanligt har jag här hemma nu, så ja, presenten gick hem om inte annat. 
 
 
Nu blir det fredagsmys, imorgon ska jag slira till jobbet. Det är typ isgator ute, jag håller mina tummar för att motorvägen är bättre och att det inte tar så himla mycket längre tid än beräknat att köra till jobbet imorgon. 08.00 ringer klockan, en dusch, göra frukost och hoppa in i bilen! Jobbar 10-17 imorgon och 11-17 på söndag, så en riktig mjukstart efter dessa fyra lediga dagarna blir det. Inget mig emot.
 
Hoppas ni får en fin helg.
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback