Inte på topp

Publicerat 2013-01-24 12:40:45 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Hallå.
 
Det är märklig dethär, jag är inne på min tredje av totalt fyra lediga dagar. Jag borde njuta, med tanke på att det kommer bli gasen i botten (milt sagt) hela februari sedan. Men det går inte. Jag får bara panik av att sitta hemma, utan att göra någonting. Tvättkorgen är tömd, köket är städat, lägenheten är städad och punkterna på min todo lista börjar ta slut. M är i Stockholm och jobbar, tyvärr, hade sett fram emot en "söndag" hemma med honom idag, eftersom att jag jobbar i helgen. Nåväl. 
 
Har en hel del syprojekt i huvudet, men inte ork/motivation/lust att sätta mig vid maskinerna. Tryckte precis i mig lite lunch och ska traska bort till Gränby nu i brist på annat. Behöver införskaffa lite nya underkläder, baslinne och förhoppningsvis ett par jeans också! Har stora planer på att hitta ett par snygga löpardojor på rean, det fungerar inte att ha Converse hela dagarna på jobbet nämligen. Det känns i mina stackars knä efter ett tag. 
 
Planen för dag idag är även ett gympass, något det varit glest med den senaste tiden. Har ingen motivation till det heller. Känner mig ganska likgiltig just nu, något som är väldigt olikt mig. 
 
Skulle vilja åka till Örebro, men M har bilen i Stockholm och morgondagen är planerad, tyvärr. Har en helg inplanerad om 3 veckor som kommer spenderas i Örebro, men idag fick jag ett enormt sug efter en kaffe, solglasögon och snack med bästa Frida i vinter/vårsolen. Den som väntar på något gott..
 
Nu traskar jag till Gränby och hoppas att mitt humör och min motivation återfinns någonstans bland alla människor där borta..
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback