Lördag

Publicerat 2013-01-19 10:35:40 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon! 
 
Denna dona kom upp ur sängen för 2 timmar sedan. Har hunnit röja i köket, starta diskmaskinen, köra igång en maskin tvätt och prata i telefon. Kaffet är redo att intas och tvätten ska hängas. Snart dags att väcka M kanske? 
 
Idag blir det en lugn hemma dag, har ett och annat att fixa. Ska försöka hinna en sväng till gymmet också. Behöver muntras upp. Trots att jag borde vara väldigt glad just nu så jävlas livet lite med mig och det mesta känns ganska grått. Försöker hitta det positiva i saker och ting, blicka framåt och dunka för de värsta konflikterna men ibland är det svårt. Just idag tänker jag blunda för allt och bara tänka på mig själv, så de så.
 
Termometern visar -20 grader så att hålla sig inomhus idag känns som en inte allt för dum plan måste jag säga. Brr. Tänkte baka kanelbullar men tar det imorgon när M är iväg istället. Idag ska det sys till jag ser i kors. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback