Ny design

Publicerat 2013-01-13 21:27:48 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Som ni ser (tryck F5 om ni inte ser) så har jag ny design. Snälla Anna har återigen fixat det och jag är lika nöjd som alltid när jag lägger ett jobb i hennes händer. Tanken nu är att jag ska sätta mig ner och få ordning på alla kategorier, lägga in rätt bilder och text osv. Men det kommer, såfort jag har ro och tid att sätta mig ner med det. I veckan, hoppas jag. 
 
Dock ska jag jobba 10-19 måndag-fredag denna veckan, ett projekt som innebär att jag kommer vara borta 07.30-20.45 varje dag. Det ska bli spännande att se hur jag överlever detta. Med tanke på att jag har ont i halsen, huvudvärk och begynnande feber just nu. Tajmingen för detta kunde inte varit sämre, har tryckt i mig två alvedon och hoppas att jag får sova inatt och mår bättre imorgon. Vi får se, vi får se. 
 
 
Dagen idag har spenderats i Stockholm. Inte riktigt planerat från början men valde att hellre sitta i bilen (tillsammans med M) hela dagen än sitta ensam hemma hela dagen. Hann in om Iittala Outlet en sväng, köpte mig 4 nya muggar. Min Filippa K samling börjar bli komplett nu. 12 muggar såhär långt, satsar på att ha iallafall 4 stycken till. Har bara 2 av varje motiv, vilket jag gillar. Tycker det är snyggt att matcha samma mugg men olika mönster.
 
Nej, sängen snart. Måste få denhär skiten som spökar i min kropp att försvinna illa kvickt. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback