28 juni 2013

Publicerat 2013-06-28 08:53:52 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Hej på er! 
 
Jag har absolut inte glömt bort er, jag har bara valt att lägga tiden på helt andra saker. Är inte lika intresserad av att skriva här längre, känner inte samma behov av att lätta på hjärtat. 
 
Livet börjar sakta men säkert falla på plats. Håll tummarna för att det fortsätter så. Om en månad får jag besked som kommer ställa en hel del saker på sin spets, oavsett om det är positivt eller negativt. Jag hoppas såklart på ett positivt besked, det är alltid att föredra. Även i detta fallet. 
 
Jag har kommit igång (ordentligt) med träningen, vilket känns skönt och det börjar till och med att ge resultat. Sånt gillar vi. Jobbar i stort sett alltid, flänger ner till Skåne lite titt som tätt och försöker få ihop det puzzel som heter livet i både allmänhet och synnerhet. Vänner som ska träffas, kärleken som ska bevaras, hemmet som ska städas. Sen all min egna perfektion på det. En balansgång utan dess like. 
 
Hade mäklaren över igår, även om vi inte går i säljtankar på bra länge kan det vara kul att veta. Drygt 400 000 har värdet på vår lägenhet ökat på 1 år, mycket tack vare den enorma renovering vi gjort här. Väldigt glada nyheter! 
 
Dags att röra sig mot jobb,
ta hand om er och njut av den svenska sommaren.
 
Vi hörs, när vi hörs.
Puss
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback