Måndag morgon

Publicerat 2013-03-25 10:38:01 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Godmorgon! 
 
Slog upp mina blå (gröna) klockan 07.30 imorse och insåg att det var lika bra att gå upp. Trött som få men tre koppar kaffe senare var jag människa. Klockan är inte ens 10.30 och M är redan på gymmet, nästan så att jag tror att han fått feber eller något. Han brukar normalt inte ens vara ur sängen vid denhär tiden på måndagarna. Just de ja, det är måndag idag. I min värld hade det lika gärna kunnat vara lördag. Är ledig idag och imorgon också, sen kör jag igång två veckor som innebär typ 12 av 14 dagars jobb. 
 
Min todo lista för mina lediga dagar är snart färdig, jag börjar känna mig lite smått rastlös (bra tecken!), solen skiner. Jag har inte så mycket att klaga på idag inte. Ska sy färdigt det sista snart, dra fram slagborren och sätta upp lite tavlor. Ska så en massa frö idag också, planen är nämligen att vår balkong i sommar snarare ska lika någon slags örtträdgård, så basilika, timjan, oregano, gräslök och mynta ska få härja friskt där ute. 
 
Nej, nu ska jag sätta fart. 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback