Och så var det dethär men tid

Publicerat 2013-03-20 21:01:44 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Ja, dygnet har helt klart för få timmar. Förstår inte hur jag ska få ihop puzzlet riktigt. 6 (!) beställningar varav två är stora. Den ena stora börjar bli färdig, den andra ska förhoppningsvis bli färdig i helgen. Är ledig i dagarna 4 nu och tänker njuta, träna, sy i massor som ni förstår. Sova är något jag också tänker göra. Har kommit in i någon slags dygnsrytm som innebär att jag somnar klockan 21.45 och vaknar 06.30. Som en jävla klocka!

Mitt i detta, jobbar jag 40 h/vecka, pendlar ca 4 h/dag till och från jobbet, har en visdomstand som jävlas så mycket att jag idag gick till tandläkaren med denne. Lite mensvärk har jag också, som plåster på såret.

Well, en sak i taget. Nu tänkte jag somna i soffan och ladda inför morgondagen.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback