Vår i luften

Publicerat 2013-03-03 13:52:59 | i kategori Vardagsprat | Till startsidan igen

Goddag!
 
Solen skiner, termometer ligger runt nollan och det är söndag. Syrran åkte imorse, jag var nere en sväng på stan med T och tog en kaffe. M jobbar. Blåser storm ute så är inte så sugen på att ge mig ut. Billös är jag också, så ganska strandad här i lägenheten. 
 
Mensvärk, förkylning och sluta snusa i kombination är ingenting som jag rekommenderar. Ja, fick fnatt i fredags och gjorde slag i saken igår. Försöker överleva på nikotintuggummi och ren vilja just nu, det går helt okej. Tredje dagen sägs vara värst, så får väl se hur jag mår imorgon. Abstinensen kliar i fingrarna men skam den som ger sig.. Ska klara detta. 
 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback