Nöjd med livet

Publicerat 2012-12-12 18:06:05 | i kategori Emma tycker till | Till startsidan igen

Fick en sån lyckokänsla i kroppen precis. Trots alla omständigheter som råder just nu, som arbetssökande och en halv färdig lägenhet är jag nöjd över livet. Jag har fina människor i mitt liv, alla är friska och krya. Jag har en fin sambo som älskar mig och som varje dag pussar mig godnatt. Jag har vänner som alltid finns vid min sida. Jag har en familj jag kan lita på i alla väder, oavsett vad det handlar om. 
 
Jag har tak över huvudet, mat på bordet, en frisk och stark kropp. Jag har trots min situation inga större ekonomiska bekymmer, tack vare att jag tagit kloka beslut tidigare. Det är jag väldigt glad över idag. 
 
Det finns mycket att vara tacksam över och just idag tänker jag vara extra tacksam. Glöm inte uppskatta de ni har i er närhet, berätta det för dem och var tacksam. För om ni ransakar er själva och er situation, hur mycket finns det att klaga på egentligen
 
Ta hand om er.
Puss 
Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, där är dem som har det värre..

2012-12-12 @ 23:10:18
URL: http://Souljacker.blogg.se
Postat av: Linnea

Bra skrivit Emma! <3

2012-12-13 @ 15:54:04
Postat av: lykkan

<3

2012-12-13 @ 22:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback