Sofie Johansson

Publicerat 2012-03-13 17:05:00 | i kategori Emma tycker till | Till startsidan igen




Om du bara visste hur mycket jag älskar dig Sofie.
Fan, jag hatar att ha dig på andra sidan jorden.
Även om jag vet att du har det bra, även om jag vet att du måste göra detta så hatar jag det något enormt. Ja, hata är ett starkt ord men försök själv beskriva känslan av att ha din bästa vän på andra sidan jorden så kommer du se att ordet hata kommer att dyka upp i ditt vokabulär också.

Jag tycker du borde komma hem, nu. Även om du kommer bosätta dig på andra sidan kusten av detta avlånga land så kommer jag iallafall att ha dig i samma land, om än 60 mil bort. Men det räcker.

Jag älskar dig och jag saknar dig. Kom hem!

Kommentarer
Postat av: S

Jag älskar dig, hand i hand genom livet <3

2012-03-14 @ 05:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback