Summering av 2012

Publicerat 2013-01-02 20:21:00 | i kategori Emma tycker till | Till startsidan igen

Ja, en summering av 2012 kanske vore på sin plats. Att vara ambitiös med bilder och beskrivning av varje månad, det ids jag inte. Men jag skulle nog kunna summera året såhär;
 
Kärlek
Glädje
Förtvivlan
Besvikelse 
Tårar
Förvirring
Flytt
Renovering
Jobb
Pendlande 
Lycka 
Längtan 
 
 
En berg och dalbana av känslor och situationer kan man nog sammanfatta det med. 
 

Ser med glädje fram emot 2013. Någr nyårslöften tänker jag inte sätta upp, men hoppas på ett bra, starkt och hälsosamt år. Ett år fyllt av kärlek, träning, förväntan och positivitet. Ser fram emot att förhoppningsvis ta ett steg vidare i livet, att hitta ett jobb jag trivs med, att skaffa mig en stark kropp. 
Jag hoppas att alla i min närhet håller sig starka och friska, att vi slipper besöka begravningar och att framgångarna är fler än motgångarna. Lagom luddigt kanske men tillräckligt för mig. 
 
2013 ska bli mitt år. På alla plan. 
Nu köööör vi! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback